Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem, dlatego wraz z zakupem nowego Volvo w Nord Auto zostajesz objęty ochroną Volvo Assistance. Jest to bezpłatny, mobilny serwis na okoliczność awarii samochodu lub wypadku, gotowy przybyć z pomocą kierowcy przez całą dobę, 365 dni w roku.
Podstawowy pakiet Volvo Assistance obejmuje nabywcę nowego samochodu Volvo przez 24 miesiące, w przypadku pakietu rozszerzonego – ochrona trwa do 60 miesięcy od daty zakupu nowego Volvo.
Jak to działa?
Gdy podczas podróży przydarzy się Państwu coś nieprzewidzianego, należy skontaktować się z centrum alarmowym Volvo Assistance pod dedykowany użytkownikom Volvo numer telefonu:
(+48 22) 522-27-33
- Podczas rozmowy konsultant poprosi o podanie następujących informacji:
- nazwisko i imię/nazwę (firmę) właściciela pojazdu,
- nazwisko i imię ubezpieczonego,
- typ pojazdu, numer rejestracyjny i numer nadwozia,
- numer karty Volvo Assistance,
- miejsce i numer telefonu, pod którym można Państwa zastać,
- datę pierwszej rejestracji pojazdu,
krótki opis zaistniałego zdarzenia, a także na wezwanie przedstawiciela Centrum Alarmowego Volvo Assistance obecnemu na miejscu zdarzenia należy okazać ważną Książkę Gwarancyjną pojazdu.
Natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia Assistance wyśle bezpłatną pomoc drogową. Zrobi, co tylko będzie możliwe, aby mogli Państwo kontynuować jazdę swoim samochodem. Jeżeli okaże się to niemożliwe, odholuje pojazd do najbliższej stacji dealerskiej Volvo, gdzie zostanie Państwu udostępniony samochód zastępczy na koszt Volvo Assistance.
Więcej o ochronie w ramach Volvo Assistance na: https://www.volvocars.com/pl/uslugi/o-volvo/assistance